miercuri, 20 mai 2009

Presentimentele


Presentimentul este sfatul intim si ocult al unui spirit ca ne vrea binele. Este de asemenea intuitia lucrului ce trebuie implinit, este vocea instinctului. Spiritul, inainte de a se incarna, are cunostinta despre principalele etape ale existentei sale, adica despre probele la care se angajeaza. Cand acestea au un caracter izbitor, spiritul le pastreaza un fel de impresie in forul sau interior, si aceasta impresie, care este vocea instinctului, se trezeste atunci cand se apropie momentul, devine presentiment.

Presentimentele si vocea instinctului au intotdeauna ceva nedeslusit dat noua de incertitudine. Cand suntem in cumpana, sa invocam spiritul nostru cel bun sau sa ne rugam Domnului nostru Dumnezeu. Dumnezeu ne va trimite pe unul din mesagerii sai.

Avertismentele pe care ni le dau spiritele noastre protectoare au ca tel unic conduita morala. Ele incearca sa ne faca sa traim cat mai bine posibil dar adesea noi inchidem ochii la avertismentele date si suntem nefericiti datorita vinei noastre.

Spiritele protectoare ne ajuta cu sfaturile lor prin vocea constintei pe care o fac sa vorbeasca in noi; dar cum noi nu-i dam importanta necesara, ele o fac mai direct servindu-se de persoanele care ne inconjoara. Daca fiecare examineaza circumstantele fericite sau nefericite ale vietii sale, va vedea ca in mai multe ocazii a primit sfaturi de care nu a profitat intotdeauna si care l-ar fi scutit de multe neplaceri daca le-ar fi dat ascultare.

(prelucrare Allan Kardec - Cartea spiritelor)

2 comentarii:

Adrian Campean spunea...

m as fi bucurat daca si comentai ceva pe blogul meu,si as fii si mai bucuros daca ai scrie ceva de la tine fiindca sunt sigur ca ai multe de spus.

AMIRA spunea...

@Adrian
Am vizitat blogul tau si este foarte interesant. Am un prost obicei...nu las comentarii la fiecare vizita.
Da, am multe de spus...curand voi scrie experientele mele si voi aborda paranormalul din punctul meu de vedere. Am deschis si un forum pentru cei interesati de fenomenele paranormale.
Am inceput acest blog cu postari din "Cartea spiritelor" pentru ca este cartea prin care mi-am putut explica cel mai bine anumite stari, intalniri,intamplari si poate ajuta si pe altii.