joi, 23 septembrie 2010

Intalnire cu Daniela Lucia Nistor



 



Dragii mei,

In asteptarea si pregatirea peleriajului ( Pelerinaj de suflet la Medugorje) din acest an lucrurile au inceput sa se precipite in viata mea, parca vrand sa scoata tensiuni vechi si sa lase locul curat experientelor ce vor sa vina. Toate acestea s-au manifestat prin neintelegeri, incurcaturi si intalniri cu oameni care mi-au testat rabdarea si m-au facut sa imi extind la maximum compasiunea si intelegerea. Cu totii suntem incercati din cand in cand prin diverse lectii inainte de a incepe noi etape ale vietii. Personal simt ca pentru o mine o noua etapa se deschide si sper ca acelasi lucru se intampla pentru fiecare dintre voi aratandu-ne ca suntem in aliniere cu schimbarile din Univers.

Multumesc tuturor celor care au participat la Meditatia de Portal care a venit cu puternice energii de schimbare si la fel si celor care au participat la meditatia in onoarea Fecioarei Maria. Din dorinta de a ne inspira si intari credinta redau mai jos o parte din marturiile voastre legate de meditatii:

  • Am plans tot timpul...dar am fost toata o lumina...ca si cum eram conectata la zeci si zeci de entitati de lumina...si ingeri care ma vindecau si ma inbracau in Lumina. Nu voiam sa ma intorc...In fata Tatalui...m-a luat tremuratul...evident ca parca aveam plumb in mine...mai ales cand m-am intors acolo sus sunt numai Lumina...si crede-ma ca asta ma confuzeaza...Te iubesc...multumesc cu toata fiinta mea...pt tot. Fii binecuvantata! L.S. – Bucuresti
  • Privitor la ceea ce am experimentat in timpul meditatiei tinute de dumneavoastra: au fost mai multe momente deosebite si anume, la inceput o emotie f.f. puternica ce mi-a adus lacrimi…apoi au inceput manifestari fizice respectiv senzatii de atingere mai ales in zona picioarelor si adieri racoroase in partea de sus a corpului. In momentul cand Fecioara a spus sa-i lasam Ei toate durerile nostre ..am simtit instantaneu exact locul cel mai dureros al corpului meu (din ultimele 2-3 luni) si anume umarul drept - si am fost convinsa si de lacrimile mele care din nou au izbucnit - chiar imi prelua acea durere fizica. M-am abandonat cu toata fiinta acestei mangaieri materne… C.C. - Bucuresti
  • Multumim, si eu si Cristina, pentru meditatia de sambata. Chiar si I mi-a spus ca a fost deosebita si foarte benefica si lui. A simtit schimbul de energie in palme, i-a trecut si o durere cumplita de cap si se simte foarte bine. Cristina mi-a spus ca a fost o experienta deosebita si e impresionata de aceste meditatii. Sant convinsa ca Gratia Divina te insoteste permanent si multumim ca o impartasesti cu noi toti. Multumim. C.K. -Florida
  • In primul si-n primul rand, vreau sa va multumesc. Multumesc pentru ca m-ati primit si am participat la Meditatia in cinstea Fecioarei Maria. Este prima meditatie din viata mea cea de acum. V-am ascultat cu atentie, v-am urmat sfaturile indrumatoare si...OAU! Pe masura ce meditatia inainta, furnicaturi si electricitate in tot corpul! Nu m-am speriat, caci am citit cate ceva despre asta. La inceput, respirand profund, am avut o stare de ameteala destul de pronuntata; dar a trecut pe parcurs. Electricitatea, furnicaturile le-am simtit mult mai puternice in zona narilor si a conturului fetei; si intreg capul. La un moment dat, avand ochii inchisi, mi-a aparut un flash de lumina, alba, pe sub pleoape; dar n-a durat decat cateva secunde. In timpul mesajului primit de la Fecioara Maria, cerandu-ne sa-i daruim grijile noastre, un val de lacrimi mi-au napadit ochii si apoi, usurare…Iar la final, cand ne-ati cerut sa ne readucem creierul in starea Beta, sa revenim cu picioarele pe pamant, ma gandeam, cumva, ce sa revin?...de unde?...Doar am fost constienta tot timpul; mi-am auzit catelul scarpinandu-se…Dar, culmea, mi-era cam greu sa-mi deschid ochii, sa-mi misc mainile... electricitatea era inca pregnanta. Mi-am revenit incet-incet si tot incet s-a dus si electricitatea. Ce senzatie minunata! Inca o data, va multumesc! B.O. - Bucuresti
Pentru cei din grupul cu care mergem in pelerinaj am primit un mesaj frumos la biserica in aceasta duminica si mi s-a aratat ca se lucreaza asupra noastra si ca suntem asteptati. Cu toata dragostea am sa ii pomenesc in cadrul pelerinajului si la toate locurile sacre unde vom merge, si pe cei care nu vor fi cu noi acolo.

Luna viitoare va invit cu drag la evenimentele mele organizate la ceaianaria Serendipity din Bucuresti (va transmit programul mai jos) si in afara meditatiilor din cadrul pelerinajului vom face meditatia de portal duminica 10 -10 -2010 prin webinar la ora 13, ora Bucurestiului pentru a putea ajunge la biserica dar si a ne conecta impreuna la o ora benefica. Aceasta este una din datele cele mai importante ale anului si personal astept cu recunostinta energiile si informatiile transmise noua de maestri cu aceasta ocazie.

Pentru cei care doresc consultatii pentru sesiuni de channeling si vindecare, va rog sa va programati la Claudia, telefon 0723 892 668.



1. Intalnire cu Lucia Nistor la Serendipity - 01 Octombrie la ora 18:30

Dragi prieteni,
Va invitam la o seara de meditatii, povesti si impartasiri mistice si spirituale, de vindecare personala si de crestere a nivelului de constinta.

2. Seara de meditatie condusa de Lucia Nistor - 02 Octombrie la ora 17:00

Dragi prieteni,
Va invitam la o seara de meditatii spirituale si vindecare personala, de vindecare a Romaniei si a Mamei Pamant conduse de d-na Lucia Nistor.

Lucia Nistor locuieste in prezent in California si este practicant de coaching spiritual, vindecare prin cuvant si channeling; sustine seminarii de ridicare a constiintei si integrarea energiilor divine. Este deasemeni autoarea cartilor: “Mesajul luminii pentru romani”, carte primita de la Maica Domnului prin channeling ca urmare a unui pelerinaj la Medugorje, si “Pelerinaj la Compostela - o experienta miraculoasa cu aparitii si mesaje divine“. Mai multe informatii despre activitatea doamnei Lucia Nistor puteti gasi pe website-ul Mesajul Luminii.

Va asteptam cu drag pentru a ne impartasi si vindeca cu energiile divine, in timp ce vom savura ceaiurile parfumate ale casei. Pentru a va rezerva un loc asteptam e-mailul vostru pe events@serendipity-tea.ro Taxa de participare Serendipity este de 15 lei (include ceaiul din partea casei).

Va imbratisez energetic si astept cu emotie si bucurie sa ne revedem sau sa ne cunoastem.
Sa aveti pace, iubire, lumina si gratie divina.

Daniela Lucia Nistor 

Meditatie pentru Mama Pamant - Daniela Lucia Nistor



Niciun comentariu: